آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 594
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 594
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 20746
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس های معنی دار عکس دار

 

 

اس ام اس های معنی دار عکس دار

که بگذاری شب اول قبر ٫ قبل از اینکه تو ازم سوال کنی ٫ من ازت بپرسم :

 

چرااااا .... ؟؟؟!!!!



دیگر از تنهایی خسته شدم ٫ به کلاغها زیر میزی میدهم

تا قصه ام را به پایان رسانند .....



فلسفه تنهایی را هر چقدر هم خوب ببافند ٫ بی قواره بر تن آدم زار می زند ....



دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و

امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....



سوت پایان را بزنید .... صداقت من حریف دروغ زمانه نمی شود ....!!!



دل كه رنجید از كسی خرسند كردن مشكل است

شیشه بشكسته را پیوند كردن مشكل است



خدایا کدامین پل در کجای دنیا شکسته است

که هیچ کس به خانه آرزوهایش نمیرسد ... ؟؟!!!



و مرگ مردن نیست و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست ٫

من مردگان بیشماری را دیده ام که راه میروند ٫ حرف میزنند ٫ سیگار میکشیدند ..




این روزها پرگار های خوبی شده ایم ٫ خوب همدیگر را دور میزنیم ...




 

زمین از آدمدن برف تازه خشنود است و

من از شلوغی بسیار ردپا بیزار ...



یادم باشد قبل از هر کاری با انگشت به پیشانیم بزنم

تا بعد با مشت بر فرقم نکوبم ....



به ﺳﻼﻣﺘﯽ خیاطی که نمیدونه دلِ تنگشو کجا ببره !





 
گفتی قیدت را بزنم اما ندانستی که

دوس داشتن من از اول هم بی قید و شرط بود ...




میشود تنهایی بچگی کرد ٫ تنهایی بزرگ شد ٫ تنهایی زندگی کرد ٫ تنهایی مرد

ولی

قهوه ی غروب های دلگیر جمعه را نمی شود تنهایی خورد .



شاید قانون دنیا همین باشد ٫ من صاحب آرزویی باشم

که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست ...




ماهیگیر دلش سوخت ...

این بار ماهی بود که از تنهایی قلاب را رها نمیکرد ..



 

هر بار کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم .... ترس من از گم شدن نیست

از گرفتن دستی است که بی بهانه رهایم کند ...



 

گرگ همان گرگ است ٫ شغال همان شغال ٫ بین این همه حقیقت ...

تنها آدم است که آدم نیست ....!!!



 

گنجشک ها دل خوش کرده اند به خرده نان های عشقمان ...

یادت باشد زمستان سختی در پیش است .به خاطر گنجشک ها بمان !!!!



آفت گرفته است خرمنی که ٫ هر روز سرش " وعده " میدادی ...



 

باید برای زمستان کتی بخرم ٫ با جیب هایی برای دستانم ٫

تن های ٫ تنها زود یخ میزنند .....



زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور

و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان



جدایی مان ٫ هیچ یک از تشریفات آشنایمان را نداشت

فقط تو رفتی و من سعی کردم سنگ دل باشم ....



 

از زندگی آموختم که به هیچ عنوان برای کسی تکرار نشوم ..



 
مقصر خود ماییم ... عشق را به کسانی ارزانی می کنیم که از زندگی ٫
 
 
جز آب و علف روزانه ٫ نه میفهمند ٫ نه میخواهند ...
 
 


 
 
آهسته گفت : خدانگهدارت و در را بست و رفت ....
 
 
آدما چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن " خدا " می اندازند ....
 
 


 
زندگیم هیچوقت اندازه تنم نشد حتی زمانی که خودم بریدم و خودم دوختم .


 
گرگ شده اند این روزها ....
 
 
کافی است سر به زیر باشی ٫ با بره اشتباهت میگیرند ٫
 
 
خیز بر میدارند برای دریدنت ...
 
 


 
ساده ی ساده !!!!
 
 
از دست می روند همه ی آن چیز ها که سخت سخت بدست آمدند .
 
 


 
جوانی ٫ صندوق در بسته ای است که فقط پیران میدانند درون آن چیست ؟؟
 


آن قدر از خوبی هایت تعریف کرده بودم که وقتی سراغت را میگیرند
 
شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت


 
بادبادکها همیشه با باد مخالف اوج میگیرند ....
 
 


 
 
هر روز دیوانه تر از دیروز و هیچکس نمیداند پشت این دیوانگی و سرخوشی چه
 
 
دردی را پنهان کرده ام ...
 
 


 
بندی که پاره شد رو میشه گره زد
 
 
ولی همیشه یه گره باقی میمونه ....
 


 
در زندگی مثل یک تمبر باش ٫
 
به یک هدف بچسب و اون رو به مقصد برسون .....
 


 
 
در حسرت موجم ٫ باران کفافم نیست ٫
 
 
درمان درد من ٫ باران نم نم نیست .
 
 


 
تنها دو گروه نمیتوانند افکار خود را عوض کنند ٫
 
 
دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان .....!!!
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com